Ολική άλεση είναι η μόδα που πρέπει να γίνει συνήθεια!

Ολική άλεση είναι η μόδα που πρέπει να γίνει συνήθεια!

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι άνθρωποι προσπαθούν να ασχοληθούν με την διατροφή τους και να στραφούν σε πιο υγιεινές συνήθειες. Αρκετές από τις προσπάθειες αυτές πέφτουν στον κενό, αφού οι αλλαγές δεν προκύπτουν σταδιακά. Μία όμως τακτική, για την οποία έχει βοηθήσει αρκετά η βιομηχανία τροφίμων και οι πιο σύγχρονες συνταγές, αφορά την αντικατάσταση

Παχυσαρκία και αυτοεκτίμηση

Παχυσαρκία και αυτοεκτίμηση

 Ο έλεγχος και η απώλεια βάρους αποτελεί διακαή πόθο πολλών ανθρώπων. Σήμερα γνωρίζουμε ότι η επίτευξη του ιδανικού βάρους μπορεί να συμβάλλει σημαντικά τόσο στην προαγωγή της οργανικής υγείας, όσο και στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης. Παρόλα αυτά, αρκετοί υπέρβαροι άνθρωποι δεν μπορούν να το αντιμετωπίσουν. Συχνά μάλιστα νιώθουν ότι είναι

Υπολογισμός επιθυμητού βάρους με ρεαλιστικούς στόχους

Υπολογισμός επιθυμητού βάρους με ρεαλιστικούς στόχους

Σε κάθε προσπάθεια που κάνουμε, βασικό κίνητρο είναι πάντα το αποτέλεσμα. Στην προσπάθεια μείωσης του βάρους και αντιμετώπιση της παχυσαρκίας, συχνά ο στόχος είναι να γίνετε αδύνατοι, ο οποίος αποτυπώνεται σε μία τιμή κιλών που μπορεί να απέχει σημαντικά από το αρχικό βάρος. Το γεγονός αυτό σας προκαλεί συχνά αρνητικές σκέψεις και σας οδηγεί μακριά από τον δρόμο

Προγραμματισμός Διατροφής

Προγραμματισμός Διατροφής

 Ένα από τα πρώτα βήματα στον δρόμο για μια εύκολη και μόνιμη απώλεια βάρους  είναι ο τακτικός προγραμματισμός της ημερήσιας. Ένα ιδανικό διαιτολόγιο, ως επί το πλείστον, σας προτείνει την γνωστή κατανάλωση 5-6 γευμάτων που περιλαμβάνει 3 κυρίως γεύματα, πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό και 3 μικρά γεύματα, το δεκατιανό, το απογευματινό και ίσως ένα γεύμα προ

Σωστή χρήση ζυγαριάς

Σωστή χρήση ζυγαριάς

 Η ζυγαριά είναι ένα από τα λίγα εργαλεία που έχει στα χέρια του, όποιος προσπαθήσει να χάσει βάρος. Συχνά σε αυτή εναποθέτει και όλες τις ελπίδες του. Εάν δείξει ότι υπάρχει μία σημαντική απώλεια βάρους, μπορεί να συνεχίσει με πυγμή και πολύ καλή διάθεση την πορεία του. Στην περίπτωση όμως που δεν θα δείξει ένα καλό αποτέλεσμα, μπορεί να αποτελέσει αίτιο για

Οργάνωση περιβάλλοντος

Οργάνωση περιβάλλοντος

 Έχουμε ήδη αναφέρει ότι τα κίνητρα και η επιθυμία σας για την βελτίωση της εικόνας σώματος και της καθημερινότητας είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία της προσπάθειας μείωσης του βάρους. Όμως οι πειρασμοί μπορούν να σας αποπροσανατολίσουν. Μία εμφάνιση ενός πειρασμού σε μία στιγμή αδυναμίας, άγχους ή πλήξης, μπορεί να σας υποχρεώσει σε μία επιλογή

Θωράκιση προσπάθειας με επιβράβευση εαυτού

Θωράκιση προσπάθειας με επιβράβευση εαυτού

 Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα ατόμων που προσπαθούν να χάσουν βάρος είναι η αίσθηση ότι είναι αβοήθητοι τις στιγμές που ξεφεύγουν από το προγραμματισμένο διαιτολόγιο τους ή όταν δεν βλέπουν την ζυγαριά να κατεβαίνει. Συχνά κάνουν αρνητικές σκέψεις όπως «Ωχ όχι, νόμιζα ότι θα τα κατάφερνα να χάσω βάρος αλλά έκανα λάθος. Πάλι τα ίδια!». Αντί να δουν το

Διαχώριση πείνας-βουλιμίας

Διαχώριση πείνας-βουλιμίας

Σχεδόν κάθε άνθρωπος που βρίσκεται σε μία δίαιτα, δυσκολεύεται να  διαχωρίσει το αίσθημα της πραγματικής πείνας, που προκύπτει μετά από νηστεία αρκετών ωρών και το στομάχι είναι κενό, με την επιθυμία για φαγητό, όπου δεν πεινάει πραγματικά αλλά θέλει να φάει κάτι που βλέπει ή σκέφτεται, και με την βουλιμία, όπου κάποια συναισθηματική συνήθως πίεση του

Υγρές θερμίδες

Υγρές θερμίδες

 Οι περισσότεροι άνθρωποι που προσπαθούν να χάσουν βάρος, αξιολογούν με λεπτομέρεια ότι τρώνε κατά την διάρκεια της ημέρας. Προσέχουν το είδος αλλά και την ποσότητα της τροφής που καταναλώνουν, κάνοντας μία συνεχή προσπάθεια περιορισμού και σε ορισμένες περιπτώσεις αποκλεισμού ορισμένων αγαπημένων τους επιλογών, λόγω της υψηλής θερμιδικής τους αξίας. Σωστά

Πότε σταματά η προσπάθεια απώλειας βάρους

Πότε σταματά η προσπάθεια απώλειας βάρους

Πότε πρέπει να σταματήσω την προσπάθεια να χάσω βάρος και να ξεκινήσω την διατροφή μου για το υπόλοιπο της ζωής μου; Αυτή είναι μία ερώτηση με αρκετά δύσκολη απάντηση. Δεν αποφασίζεται απλά σύμφωνα με την επίτευξη του επιθυμητού βάρους που θέτει κάποιος ξεκινώντας την προσπάθεια. Το βάρος αυτό μπορεί να μην είναι μία ρεαλιστική προσέγγιση.  Ξεκινώντας λοιπόν

Αντιμετώπιση συναισθηματικής διατροφής

Αντιμετώπιση συναισθηματικής διατροφής

 Πολλοί άνθρωποι με αυξημένο βάρος ξεκινάνε μία προσπάθεια με μεγάλο πάθος για την επιτυχία. Συνήθως είναι και εκείνο που τους ωθεί σε μία τυφλή προσπάθεια με μοναδικό στόχο την μεγιστοποίηση του αποτελέσματος, δηλαδή την μεγαλύτερη και ταχύτερη απώλεια βάρους. Με τον τρόπο αυτό δεν εστιάζουν στην αντιμετώπιση του αιτίου που τους οδήγησε στην παχυσαρκία. Στις

Αυξηση του Μεταβολισμού

Αυξηση του Μεταβολισμού

 Συχνά ακούω και διαβάζω να αναφέρονται στην έννοια του μεταβολισμού, χωρίς όμως να λένε με απλά λόγια τι είναι. Όταν λοιπόν αναφερόμαστε στον μεταβολισμό, αναφερόμαστε σε ένα αριθμό. Ο αριθμός αυτός είναι οι θερμίδες που χρειάζεται ένας άνθρωπος ημερησίως, με σκοπό να συντηρεί το βάρος του. Για να δούμε από τι εξαρτάται ο αριθμός και άρα ο μεταβολισμός μας, ας

Έλεγχος στα κοινωνικά γεύματα

Έλεγχος στα κοινωνικά γεύματα

Όταν πας σε ένα εστιατόριο, σε ένα φιλικό σπίτι ή σε μία γιορτή ή μία δεξίωση, θα έχεις να αντιμετωπίσεις πολλά προβλήματα. Η θέα, η μυρωδιές των φαγητών, οι άνθρωποι γύρω σου που θα τρώνε και θα πίνουν, και συχνά θα σου προσφέρουν και εσένα, σε μερικές περιπτώσεις πιεστικά και όλα αυτά μέσα σε μία εορταστική ατμόσφαιρα. Στο σημείο αυτό, πολλοί άνθρωποι που βρίσκονται

Συντήρηση του βάρους

Συντήρηση του βάρους

 Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις μόλις αποφασίσεις θα σταματήσεις, έστω και προσωρινά την προσπάθεια σου, είναι να επιβραβεύσεις τον εαυτό σου. Από τις πρώτες ημέρες τις προσπάθειας σου σίγουρα φανταζόσουν να φτάνεις στο σημείο αυτό και σήμερα είσαι εκεί. Πρέπει να είσαι περήφανη για την επιτυχία σου. Δεν πρέπει όμως να χάνεις τον προσανατολισμό σου. Πρέπει

Επιστροφή στα άρθρα