Παχυσαρκία: μία μάστιγα που μπορείτε να αντιμετωπίσετε

Παχυσαρκία: μία μάστιγα που μπορείτε να αντιμετωπίσετε

Ο έλεγχος και η απώλεια βάρους αποτελεί διακαή πόθο πολλών ανθρώπων. Σήμερα γνωρίζουμε ότι η επίτευξη του ιδανικού βάρους μπορεί να συμβάλλει σημαντικά τόσο στην προαγωγή της οργανικής υγείας, όσο και στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης. Παρόλα αυτά, αρκετοί υπέρβαροι άνθρωποι δεν μπορούν να το αντιμετωπίσουν. Συχνά μάλιστα νιώθουν ότι είναι

Υπολογίστε το επιθυμητό σας βάρος αλλά θέστε ρεαλιστικούς στόχους.

Υπολογίστε το επιθυμητό σας βάρος αλλά θέστε ρεαλιστικούς στόχους.

Σε κάθε προσπάθεια που κάνουμε, βασικό κίνητρο είναι πάντα το αποτέλεσμα. Στην προσπάθεια μείωσης του βάρους και αντιμετώπιση της παχυσαρκίας, συχνά ο στόχος είναι να γίνετε αδύνατοι, ο οποίος αποτυπώνεται σε μία τιμή κιλών που μπορεί να απέχει σημαντικά από το αρχικό βάρος. Το γεγονός αυτό σας προκαλεί συχνά αρνητικές σκέψεις και σας οδηγεί μακριά από τον δρόμο

Θέλεις να χάσεις εύκολα βάρος; Προγραμμάτισε την διατροφή σου!

Θέλεις να χάσεις εύκολα βάρος; Προγραμμάτισε την διατροφή σου!

Ένα από τα πρώτα βήματα στον δρόμο για μια εύκολη και μόνιμη απώλεια βάρους  είναι ο τακτικός προγραμματισμός της ημερήσιας. Ένα ιδανικό διαιτολόγιο, ως επί το πλείστον, σας προτείνει την γνωστή κατανάλωση 5-6 γευμάτων που περιλαμβάνει 3 κυρίως γεύματα, πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό και 3 μικρά γεύματα, το δεκατιανό, το απογευματινό και ίσως ένα γεύμα προ ύπνου.

Χρησιμοποιήστε την ζυγαριά σωστά.

Χρησιμοποιήστε την ζυγαριά σωστά.

Η ζυγαριά είναι ένα από τα λίγα εργαλεία που έχει στα χέρια του, όποιος προσπαθήσει να χάσει βάρος. Συχνά σε αυτή εναποθέτει και όλες τις ελπίδες του. Εάν δείξει ότι υπάρχει μία σημαντική απώλεια βάρους, μπορεί να συνεχίσει με πυγμή και πολύ καλή διάθεση την πορεία του. Στην περίπτωση όμως που δεν θα δείξει ένα καλό αποτέλεσμα, μπορεί να αποτελέσει αίτιο για

Οργάνωσε το περιβάλλον σου

Οργάνωσε το περιβάλλον σου

  Έχουμε ήδη αναφέρει ότι τα κίνητρα και η επιθυμία σας για την βελτίωση της εικόνας σώματος και της καθημερινότητας είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία της προσπάθειας μείωσης του βάρους. Όμως οι πειρασμοί μπορούν να σας αποπροσανατολίσουν. Μία εμφάνιση ενός πειρασμού σε μία στιγμή αδυναμίας, άγχους ή πλήξης, μπορεί να σας υποχρεώσει σε μία

Θωρακίστε την προσπάθεια σας, επιβραβεύοντας τον εαυτό σας

Θωρακίστε την προσπάθεια σας, επιβραβεύοντας τον εαυτό σας

  Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα ατόμων που προσπαθούν να χάσουν βάρος είναι η αίσθηση ότι είναι αβοήθητοι τις στιγμές που ξεφεύγουν από το προγραμματισμένο διαιτολόγιο τους ή όταν δεν βλέπουν την ζυγαριά να κατεβαίνει. Συχνά κάνουν αρνητικές σκέψεις όπως «Ωχ όχι, νόμιζα ότι θα τα κατάφερνα να χάσω βάρος αλλά έκανα λάθος. Πάλι τα ίδια!». Αντί να

Διαχώρισε την πείνα από την επιθυμία και την βουλιμία

Διαχώρισε την πείνα από την επιθυμία και την βουλιμία

Σχεδόν κάθε άνθρωπος που βρίσκεται σε μία δίαιτα, δυσκολεύεται να  διαχωρίσει το αίσθημα της πραγματικής πείνας, που προκύπτει μετά από νηστεία αρκετών ωρών και το στομάχι είναι κενό, με την επιθυμία για φαγητό, όπου δεν πεινάει πραγματικά αλλά θέλει να φάει κάτι που βλέπει ή σκέφτεται, και με την βουλιμία, όπου κάποια συναισθηματική συνήθως πίεση του

Υγρές θερμίδες – ένας κρυφός εχθρός

Υγρές θερμίδες – ένας κρυφός εχθρός

Οι περισσότεροι άνθρωποι που προσπαθούν να χάσουν βάρος, αξιολογούν με λεπτομέρεια ότι τρώνε κατά την διάρκεια της ημέρας. Προσέχουν το είδος αλλά και την ποσότητα της τροφής που καταναλώνουν, κάνοντας μία συνεχή προσπάθεια περιορισμού και σε ορισμένες περιπτώσεις αποκλεισμού ορισμένων αγαπημένων τους επιλογών, λόγω της υψηλής θερμιδικής τους αξίας. Σωστά

Συναισθηματική διατροφή: το βασικό αίτιο αποτυχίας

Συναισθηματική διατροφή: το βασικό αίτιο αποτυχίας

Πολλοί άνθρωποι με αυξημένο βάρος ξεκινάνε μία προσπάθεια με μεγάλο πάθος για την επιτυχία. Συνήθως είναι και εκείνο που τους ωθεί σε μία τυφλή προσπάθεια με μοναδικό στόχο την μεγιστοποίηση του αποτελέσματος, δηλαδή την μεγαλύτερη και ταχύτερη απώλεια βάρους. Με τον τρόπο αυτό δεν εστιάζουν στην αντιμετώπιση του αιτίου που τους οδήγησε στην παχυσαρκία. Στις

Πότε πρέπει να σταματήσω την προσπάθεια για απώλεια βάρους;

Πότε πρέπει να σταματήσω την προσπάθεια για απώλεια βάρους;

Πότε πρέπει να σταματήσω την προσπάθεια να χάσω βάρος και να ξεκινήσω την διατροφή μου για το υπόλοιπο της ζωής μου; Αυτή είναι μία ερώτηση με αρκετά δύσκολη απάντηση. Δεν αποφασίζεται απλά σύμφωνα με την επίτευξη του επιθυμητού βάρους που θέτει κάποιος ξεκινώντας την προσπάθεια. Το βάρος αυτό μπορεί να μην είναι μία ρεαλιστική προσέγγιση.  Ξεκινώντας λοιπόν

Μήπως φταίει ο μεταβολισμός σας; Αυξήστε τον!

Μήπως φταίει ο μεταβολισμός σας; Αυξήστε τον!

Συχνά ακούω και διαβάζω να αναφέρονται στην έννοια του μεταβολισμού, χωρίς όμως να λένε με απλά λόγια τι είναι. Όταν λοιπόν αναφερόμαστε στον μεταβολισμό, αναφερόμαστε σε ένα αριθμό. Ο αριθμός αυτός είναι οι θερμίδες που χρειάζεται ένας άνθρωπος ημερησίως, με σκοπό να συντηρεί το βάρος του. Για να δούμε από τι εξαρτάται ο αριθμός και άρα ο μεταβολισμός μας, ας δούμε

Πως να έχετε τον έλεγχο σε κοινωνικά γεύματα

Πως να έχετε τον έλεγχο σε κοινωνικά γεύματα

Όταν πας σε ένα εστιατόριο, σε ένα φιλικό σπίτι ή σε μία γιορτή ή μία δεξίωση, θα έχεις να αντιμετωπίσεις πολλά προβλήματα. Η θέα, η μυρωδιές των φαγητών, οι άνθρωποι γύρω σου που θα τρώνε και θα πίνουν, και συχνά θα σου προσφέρουν και εσένα, σε μερικές περιπτώσεις πιεστικά και όλα αυτά μέσα σε μία εορταστική ατμόσφαιρα. Στο σημείο αυτό, πολλοί άνθρωποι που βρίσκονται

Συντήρηση βάρους

Συντήρηση βάρους

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις μόλις αποφασίσεις θα σταματήσεις, έστω και προσωρινά την προσπάθεια σου, είναι να επιβραβεύσεις τον εαυτό σου. Από τις πρώτες ημέρες τις προσπάθειας σου σίγουρα φανταζόσουν να φτάνεις στο σημείο αυτό και σήμερα είσαι εκεί. Πρέπει να είσαι περήφανη για την επιτυχία σου. Δεν πρέπει όμως να χάνεις τον προσανατολισμό σου. Πρέπει να

Ολική άλεση: Μία μόδα που πρέπει να γίνει συνήθεια!

Ολική άλεση: Μία μόδα που πρέπει να γίνει συνήθεια!

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι άνθρωποι προσπαθούν να ασχοληθούν με την διατροφή τους και να στραφούν σε πιο υγιεινές συνήθειες. Αρκετές από τις προσπάθειες αυτές πέφτουν στον κενό, αφού οι αλλαγές δεν προκύπτουν σταδιακά. Μία όμως τακτική, για την οποία έχει βοηθήσει αρκετά η βιομηχανία τροφίμων και οι πιο σύγχρονες συνταγές, αφορά την αντικατάσταση

Επιστροφή στα άρθρα